FÖRSÖKER VARA DEN DOM VILL ATT JAG SKA VA MEN NÄR JAG SOMNAT PÅ NATTEN HAR JAG GLÖMT OM JAG SJÄLV MÅR BRA

idag är jag en kvart eller femton som dom flesta skulle säga.
jag får cykla utan cykelhjälm- vilket jag gjort sen jag var 10 eller 11
ha sex-woops
köra moppe- kommer aldrig hända
är straffmyndig- redan fått böta och straffas wäwä
med andra ord så har absolut ingenting förändrats förutom att jag inte är fjortis. ovärt.
nu? melissa horn och frukost.
''Jag hade slutat prata
Jag var så van och stänga av
Du frågade vem som förstört mig
Och jag gav dig inget svar

Jag tog allting för givet
Det var något fel på mig
Jag måste varit någon annan
Innan jag kände dig''




Kommentarer
Postat av: Tuva

grattis!

fin blogg förresten:)

2011-10-02 @ 20:27:41
URL: http://tuvasvedin.blogg.se/

give it a go

alias eller om du vill vara anonym
vill du bli ihågkommen?

mejladress eller liknande som bara visas för mig

om har du en blogg/hemsida

dina vackra ord

hope you'll brb
RSS 2.0